سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هادی -

آری وقتی وارد دانشگاه می شوی بسیار خوشحالی که بالاخره به جایی آمدی که سالها انتظارش را می کشیدی جایی که علاوه بر کسب علم و زمینه برای  تحقیق در بسیاری عرصه های دیگر چون سیاست ، اعتقادات و... میتوانی فعالیت کنی . اما با اولین برخورد  متوجه می شوی که  ای دل غافل مثل اینکه اشتباه گرفته ای در اینجا به همه چیز فکر می شود جز این چند مورد . خوب برای اینکه زیاد به روی خودت نیاوری می گویی نه این جور کارها و تفکرات رو فقط می توانی بین هم تیپهای خودت پیدا کنی . پس با امیدی دوباره رهسپار دفتر بسیج می شوی .چند وقتی در دفتر می چرخی و به دنبال گمشده ات می گردی ولی باز همان آش و همان کاسه .بسیاری جدید الورودیهای دیگر را هم می بینی که حال و روزشان مثل توست.
شاید این جملات برای بسیاری از شما رفقا تکراری و خسته کننده باشه چون تا حالا بسیار از این سنخ سخنان رو شنیده و خوندیم ولی انصافا چند بار اومدیم وتحلیل کردیم که چرا به این روز افتادیم.هر روز بارها از اسطوره های سعی و تلاش جهاد اصغر میگیم ولی حالا خودمون در دوران جهاد اکبر حتی از علل بی حالیمون درمونده ایم یا از گفتنشون خجالت می کشیم.
نظراتی که در ادامه خواهد اومد حاصل تجربه هایی هست که طی چند وقت حضور من توی پایگاه به دست اومده  و برای تکمیل اون و احیانا وجود خطا نظرات دوستان بسیار مفید فایده خواهد بود.

ادامه مطلب...

 

نویسنده:  |  چهارشنبه 86 بهمن 17  ساعت 1:45 عصر