سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی نشان -

مدتی است که هوا سرد شده و بسیاری از مردم کنج عزلت برگزیده اند، برخی مدارس و ادارات تعطیل شده و....، خلاصه خیلی ها را از تکاپو انداخته و خانه نشین کرده است.

اما هنوز خوب به یاد داریم ، مردان مردی را که در سرمای مرگبار کردستان و کرمانشاه، چون شیر با متجاوزان به سرزمین و عقایدمان جنگیدند و لحظه ای تردید به خویش راه ندادند، مردانی که در گرمای شلمچه و در خاکهای تفتیده جنوب ، لحظه ای دست از یاری امام خویش برنداشتند
مردانی به عظمت کوه های سر به فلک کشیده کردستان
مردانی به عظمت ارتفاعات تته، بمو، بلفت، دوپازا، کله قندی و ...
مردانی همچون چمران، کاوه، همت، بروجردی، وزوایی و...
و شیرمردی به نام احمد متوسلیان و یارانش
هنوز وقتی پا به کوه های سر به فلک کشیده مریوان می گذاری، جای پای احمد متوسلیان را در آنجا خوب می بینی
هنوز مریوان به او ارادت دارد ، منافقین هنوز هم در دزلی از شنیدن نامش به لرزه در می آیند و تته هنوز زیر پای یاران احمد است.
و افق که در انتظار است تا او پرچمش را در آنجا بکوبد و لحظه ای از نبرد خسته نشود.
ایام عملیات کربلای 5 است و ایام محرم
این مردان مصداق واقعی  ((رجال لا تلهیهم تجاره ولا بیع عن ذکر الله و... )) بودند، کسانی که زن و فرزند و مال دنیا و سرما و گرما لحظه ای آنها را از عبادت خدا غافل نکرد و لحظه ای جهاد در راه خدا را رها نکردند.
آنهایی که اگر در زمان علی(ع) بودند قطعا علی (ع) آن گونه مظلوم نمی ماند که زبان بگشوده و خطاب به مسلمان نمایان کوفه بگوید : (( ای کسانی که نام مرد بر خود گذاشته اید، هر وقت که زمان جنگ رسید چون تابستان بود بهانه گرما گرفتید و جنگ را به زمستان موکول کردید و چون زمستان رسید بهانه سرما آوردید و آن را به تابستان واگذاشتید وای بر شما ای ....))

آن روز علی(ع) نیازمند این مردان بود.

و اگر این مردان در کربلا بودند قطعا حسین (ع) تنها نمی ماند

و امروز ما نیازمندآن رزمندگان هستیم، با آن صلابت، آن صلابتی که خواب خوش بنی صدرهای زمانه را بشکند و آنها را از خواب مستانه بیرون آورد.

 

ادامه مطلب...

 

نویسنده: بی نشان |  چهارشنبه 86 دی 19  ساعت 12:27 صبح 


چند وقت پیش مرعشی ( یار وفادار هاشمی رفسنجانی ) یک مصاحبه با فارس انجام داد، و کلی به رئیس جمهور عزیز اهانت کرد و گفت که احمدی نژاد هیچ خدمتی به مردم نکرده است و از این دست حرفها....
کلی هم از کارگزاران و به اصطلاح اصلاح طلبان حمایت کرده بود و کلی به خودشان نان قرض داده بود، در این وسط یک پاچه خواری هایی از هاشمی رفسنجانی کرده بود که بیا و ببین(( انقلاب فرزند هاشمی است ، هاشمی دلسوز انقلاب است ، هاشمی از آن انقلاب و مردم است و از این قبیل حرفها))
خیلی دلم برایشان سوخت بدبختها پاک زده به سرشان ، هر روز به گدایی قدرت در خانه یکی را می زنند و بعضی وقتها هم آن قدر هار می شوند که پاچه خودشان را می گیرند و آن وقت مدعی اصلاحات و اصلاح طلبی هستند.
یاد چند آیه از سوره بقره در ذهنم تداعی کرد که واقعا در شان اینهاست:
(( و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون)) ، (( فی قلوبهم مرض.....)) ، خلا صه دیدم هر چه بگویم در شان این جماعت کارگزاران کم گفته ام
خلاصه آنها امروز مصداق غریقی دارند که به هر طرف چنگ می زنند تا فاصله شان از قدرت بیشتر نشود، و امروز یک آگاهی همه جانبه نیاز است تا نگذاریم دوباره این اصحاب شیطان زمامدار امور مملکت شوند، دوستان انتخابات نزدیک است ، هوشیاری خویش را بالاتر ببریم....

شما چه پیشنهادی دارید؟



 
نویسنده: بی نشان |  دوشنبه 86 دی 10  ساعت 6:44 عصر 

وقتی در دور جدید از تایید کتاب ها، برخی کتاب های فاسد مجوز چاپ گرفتند، دوباره انگشت به دهان ماندم که این آقای صفارهرندی بالاخره تا کی می خواهد به این وا دادن هایش ادامه بدهد.
کی می خواهد ادای دین به انقلاب بکند؟
کی می خواهد وزارت ارشاد را که روزی به وزارت افساد تبدیل شد را به حالت اولش برگرداند؟
آیا صفار در آن جلسه هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب نشنید، که فرمودند: (( از فرهنگ رفع مظلومیت کنید))؟
وقتی کتابهایی همچون " دلبرکان غمگین من" که یک کتاب کاملا ضداخلاقی است یا کتاب"کیمیاگر2" -که به موضوع زندگی یک زن خیابانی می پردازد و درآن به ترویج فساد پرداخته شده- مجوز می گیرد، آقای صفار نمی داند محتوای اینها چیست؟
آیا صفار حاضر است دست دختر یا همسرش را بگیرد و به سینما ببرد و با هم – کلاغ پر – نگاه کنند؟
آیا آقای صفار حاضر است برای فرزندانش کتاب های تازه مجوز گرفته فوق را بخواند؟
.....
گوشی را برداشتم و به یکی از مشاورین جوان وزارت مذکور زنگ زدم، برای بار چندم با شوخی و جدی حرفها را برایش تکرار کردم ، جوابش این بود(( این تیم ممیزی مال دوره قبلی هستند مال زمان خاتمی، اتفاقا آقای صفار می خواهد عوضشان کند))
هیچ نگفتم، گوشی را گذاشتم  و دیگر هیچ
راستی اگر فردا ، عمر آقای صفار به پایان برسد ، به خدا چه خواهد گفت؟



 
نویسنده: بی نشان |  شنبه 86 دی 8  ساعت 5:41 صبح 

سلام
راجع به یک مطلبی نیاز به همفکری شما دارم
در حالی که در ابتدای بخش ایجاد وبلاگ در بلاگفا این مطلب درج شده است.
4.وبلاگهایی که اقدام به انشار تصاویر یا مطالب مستهجن  کنند و  یا به مقامات ایران ، ادیان و اقوام و نژادها توهین کنند  مسدود خواهند شد.

اما مدتی است در بلاگفا عده ای از وبلاگها بر ضد اقوام مختلف، بر ضد شیعه ، اسلام و حتی خدا و تمامی ادیان به راحتی اهانت می کنند- که بنده به علت نوعی نشر و تبلیغ آنها، از آوردن نامشان خودداری می کنم، اما لیستی بلند از آنها تهیه کرده ام-.

اما از آنجا که بلاگفا به این تعهد خویش عمل نمی کند باید راهی اندیشید
به نظر شما چه کاری بهتر است؟
1. درج یک اعتراض عمومی و همگانی
2. شکایت رسمی و قانونی از بلاگفا
3. هک کردن وبلاگهای مذکور
4. هک کردن بلاگفا
5. ا یا ....
منتظر پاسخ های خوب شما هستم

 جالب اینجاست که بنده ساعت 00:10 بامداد روز 1/10/1386 این مطلب را در یک وبلاگ به نام   http://www.efsha1358.blogfa.com درج کردم، اما در کمتر از 7 ساعت، وقتی ساعت 7 صبح به وبلاگم مراجعه کردم، جمله زیر در آن نقش بسته بود.
این وبلاگ بدلیل عدم رعایت قوانین سایت بلاگفا مسدود است
و اسم کاربری و کلمه عبور بنده بسته شده بود، لذا از آنجا که مطمئن هستم، بلاگفا خود دستی در پشت پرده دارد و خود از محتویات وبلاگهای مذکور آگاه است و می تواند با آنها برخورد کند ، خواهش می کنم ما را همراهی بفرمایید.



 
نویسنده: بی نشان |  شنبه 86 دی 1  ساعت 7:35 صبح 

امروز در عرفات روز عرفه است.
حاجیان در عرفات گرد آمده اند، پای جبل الرحمه؛ همانجا که امام حسین(ع) به همراه برادر با وفا و خواهر صبورش دعای عرفه خواندند و آنگاه راهی قربانگاه عشق شدند تا به جای فرزند ابراهیم(ع)، فرزند محمد(ص) در قربانگاه ذبح شود.
و این خون شهدای قربانگاه کربلا ، اسلام را نجات بخشد.
امروز در صحرای عرفات، عاشقان مهدی(عج) به دنبال نگین کعبه می گردند، همان کسی که عدالت را بر پا خواهد کرد، همان منتقم خون حسین(ع).......
 او می آید در اینجا تا مدعیانش را ببیند، ببیند آیا آماده جانبازی هستند یا خیر؟
ببیند آیا واقعا مرد راه هستند یا نه. او با عاشقان صادقش دیدار می کند و بقیه را فقط نظاره می کند، از دیدن برخی دلشاد است و از دیدن برخی غصه هایش زیادتر می شود

ادامه مطلب...

 

نویسنده: بی نشان |  سه شنبه 86 آذر 27  ساعت 2:30 عصر 

وقتی آقای صفار هرندی - سردبیر سابق روزنامه کیهان- به عنوان وزیر ارشاد به مجلس معرفی شد تا رای اعتماد بگیرد؛ همه دوستانی که از زخم های ناشی از دوم خرداد دلشان به درد آمده بود، خوشحال شدند که کسی آمده که دردها را التیام بخشد و کشتی به گل نشسته وزارت فرهنگ را از این منجلاب بیرون کشد.
اما.........
ادامه مطلب...

 

نویسنده: بی نشان |  دوشنبه 86 آذر 26  ساعت 12:53 صبح