سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نصیر -

یکی از ایراداتی که به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران وارد می شود این است که گروهی از افراد بعضی از کاندید ها را قبل از آغاز انتخابات از رقابت های انتخاباتی کنار گذاشته و به بهانه عدم صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت مانع از حضور آنها در انتخابات می شوند. و این اصل صحت انتخابات را زیر سوال میبرد.

در این باره باید گفت هر کشوری برای ورود افراد به رقابت های انتخاباتی فیلتر ها و شرایطی تعیین می کند که افراد برای ورود به انتجابات باید از حداقل هایی برخوردار باشند

بر فرض هم که چنین محدودیت هایی در سایر کشور ها وجود نداشته باشد باز هم معیارهای ما برای مسائلی از این دست با آنچه برای آنها اهمیت دارد متفاوت و بسیار گسترده تر است تمام اجزا و قانون اساسی و...... در ایران بر اساس اسلام بوده و هست و حفظ  اسلامیت این نظلام از همه چیز مهمتر است حال چگونه ممکن است در دینی که برای شاهد و قاضی و امام جماعت و حتی برای کسا نی که قرار است خبری به ما بدهند و ما را از موضوعی مطلع کنند (مانند وقت نماز و ...) شرط عدالت لحاظ می شود که دستیابی به آن کار چندان ساده ای هم نیست انتظار می رود برای کسا نی که قرار است بر جان و مال و ناموس مردم مسلط شوند شرطی قائل نشویم ؟

اینهایی که در داخل کشور به این امر اعتراض میکنند همان کسانی هستند که آقای خاتمی را به عنوان پرچمدار جریان اصلاحات و بزرگ و ریش سفید خود و محور اتحاد خود معرفی می کنند خاتمی که در ملاعام بازن نامحرم دست میدهد نه یک بار و دو بار خاتمی که در جشنها و مراسمهای آنچنانی شرکت میکند و.........

شاید یکی از دلایلی که او در اتنخابات شرکت نکرد ترس از عدم تایید صلاحیت بود .

القصه کسی که به گناهی راضی شود مثل کسی است که گناه را انجام داده و با فرض اینکه این آقایان هیچ خطای دیگری مرتکب نشده باشند اگرفقط و فقط به علت حمایت بی چون و چرا از آقای خاتمی رد صلاحیت شوند ظلمی بر آنها نرفته است.

 اگر هم کسی فکر کند ما دمکراسی را رعایت نمی کنیم و مردم ما انتخابات آزاد ندارند . هیچ ابایی نداریم که بگوییم ما اصلاً قائل به دموکراسی نیستیم .

بنده که نیستم



 
نویسنده: نصیر |  چهارشنبه 86 بهمن 24  ساعت 4:59 عصر 

شانتاژ: هوچیگری ، تلاش برای شکست رقیب از راه سفسطه ، تهدید به افشاگری ، تهییج و تحریک شنوندگان و جلوگیری از مطرح شدن یا اثر گذاشتن سخنان رقیب .(لغت نامه معین)

جنگ روانی یا عملیات روانی: عبارتست از فرایند بهره برداری صحیح و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اقداماتی که هدف اصلی آن نفوذ در عقاید ، احساسات ، عواطف ، تمایلات و رفتار مخاطبان ( دشمن –خودی – بی طرف) و تاثیر گذاری بر آنان برای دستیابی به اهداف و مقاصد باشد.(منبع قابل ذکری ندارد)

شانتاژ و جنگ روانی یکی از بهترین رههای کسب موفقیت و دستیابی به هدف در شرایطی بدون درگیری جدی و فیزیکیست و دامنه استفاده  از آن آنقدر گسترده است که از جنگهای خونین تا بحثهای معمولی دونفره میتوان از آن استفاده کرد .

در شرایطی که مخاطب شما جمعیت گسترده ای را در بر میگیرد تبلیغات و رسانه بهترین وسیله برای انجام عملیات روانیست.

 

در چند روزه اخیر شاهد اعتراضات وسیع افراد مختلف به رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس هستیم . از اصولگرا تا اصلاح طلب در بین این اعتراض کننده ها هستند  برآقایان اصلاح طلب که هرجی نیست  و در هر حال و موقعیتی اعتراض می کنند و تنها انتخاباتی که اعتراض کمتری از سوی آنها به  دنبال داشت افتضاحترین انتخابات تاریخ ایران یعنی انتخابات مجلس ششم است که در زمان آقای خاتمی بر گزار شد و آقایان فوج فوج وارد مجلس شدند .

اما اعتراض از سوی اصولگرایان دیگر چرا؟

این همان ثمره عملیات روانیست که آقایان موفق شده اند حتی بر جناح مخالف هم اثر گذاشته اعتراض آنها را هم بر انگیزند.

آقای خاتمی بعد از پایان مهلت ثبت نام داوطلبان و قبل از اعلام نتایج بررسی تایید صلاحیت در اظهاراتی فرمودند که از عدم تایید صلاحیت کاندیداها میترسند.

اینها چون میدانستند که چه عناصر متعهد و ارزشی را معرفی کردند از قبل از اعلام نتایج شروع به تبلیغات کرده که "من میدونم"              "ما رد صلاحیت می شیم " "من میدونم"  (این قسمت رو باید به سبک اون بنده خدا تو کارتون گالیور می خوندین)

اصلاحیون افرادی را برای مجلس معرفی کردند که از رد شدن صلاحیت انها مطمئن بودند و فقط قصد داشتند که از آنها استفاده تیلیغاتی کنند.



 
نویسنده: نصیر |  چهارشنبه 86 بهمن 24  ساعت 4:59 عصر 

ما ایرانی ها همواره به ملیت و تمدن خودمون افتخار کرده و میکنیم همیشه ایرانی بودن و ایران دوست بودن برای ما با ارزش و حتی مقدس بوده و هست قصد ندارم به همه چیز پشت کنم و همه چیز رو رد کنم و متحجر و خشکه مقدس مآب رفتار کنم اما مردم کشور ما هم تا قبل از آمدن اسلام به ایران دچار گمراهی بودن درسته که به جهالت و کم خردی عرب های دوره جالهی نبودن اما در هر حال ظهور اسلام باعث میشه تمام ادیان خوب یا بد ناقص یا کامل قبلی از درجه اعتبار ساقط بشن.

 در حال حاظر  ما شاهد هستیم اعیاد و سنت هایی از زمان زرتشتیان دیگه در کشور مرسوم نیت مثل مهرگان سده و..........

 و بعضی دیگه هم هنوز مرسومه مثل شب یلدا و چهارشنبه سوری.

اگر نخواییم خیلی مته به خشخاش بگذاریم برگزاری این جشن ها و مراسمات به خودی خود خیلی بد نیست اما متاسفانه این گونه مراسمات در چند ساله اخیر مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و با دستاویز قرار دادن اونها قصد دارن دیانت و ملیت ما رو رو در روی هم قرار بدن و بدین ترتیب به این بهونه که ما ایرانی هستیم و چند هزار سال تمدن داریم و .............. دین رو در جامعه کم رنگ کنن .

هر ساله شاهد هستیم که در نقاط مختلفی از همین شهر تهران به مناسبت اعیاد دوران زرتشتی مراسم هایی که بعضاً قانونی و با مجوز هست برگزار میشه و خلاصه از هیچ لحو و لعبی در اون فرو گذار نمیکنن

امسال هم به مناسبت شب یلدا در دانشگاه علم و صنعت مراسمی برگزار شد (از ساعت 4 بعد از ظهر تا 11 شب) که در اون کلی به اسلام توهین شد و از دین زرتشت حمایت کردن تا اونجایی که معاون فرهنگی دانشگاه استعفا داد .

علاوه بر این و مهمتر شب چله چلچراغ بود که به علت بروز مشکل در گرفتن مجئز با دو روز تاخیر انجان شد  با حضور آقای خاتمی و تعداد زیادی بازیگرو ........... که عکساش تو اینترنت گویای همه چیز هست آدم حسرت می خوره افرادی با لباس پیغمبر رو تو چه جاهایی باید پیدا کرد بابا حداقل اون لباسو در بیارین کت شلوار بپوشین . دلم از یه جای دیگم سوخت بین این همه کار خلاف شرع به پسر شهید بروجردی نشان افتخار دادن  آخه یکی نبود بگه پسر جان از اسم بابات خجالت نکشیدی رفتی اونجا؟

http://40cheragh86.blogfa.com/post-9.aspx



 
نویسنده: نصیر |  سه شنبه 86 دی 11  ساعت 11:23 عصر 

اعتراف می تونه نشانه چی باشه ؟
این که یه فرد خیلی شهامت داره که به اشتباهش اعتراف میکنه؟
یا اینکه گندی که زده قابل پنهان کردن نیست؟
هر کدوم از این دوتا که باشه شرایط فرق میکنه اگر کسی از روی شهامت دست به اعتراف بزنه خوب باید باهاش مهربون تر بود اما اگه دومی باشه بسته به اشتباهی که کرده خوب باید باهاش برخورد بشه.....................
جناب آقای جاسبی بالاخره فهمید که مسئله دانشگاه آزاد خیلی تابلو شده و مثل اینکه ایشون داره کم کم سرشو از تو برف میاره بیرون
آخه تا حالا سرشون تو برف بود(مثل کبک) ادامه مطلب...

 

نویسنده: نصیر |  شنبه 86 دی 8  ساعت 11:59 عصر 

گاهی اوقات آدم یک سری مسائل رو نمیتونه رک و بی پرده بیان کنه یعنی به خاطر بعضی ملاحظات موضع اصلی خودش رو پنهان می کنه ...............

عالم سیاست یکی از جاهائیه که این مسئله در اون بسیار مصداق پیدا می کنه و اصلاً بعضی ها سیاست رو مجموعه ای از همین کارها می دونن

اما همیشه نشانه ها و علامت هایی وجود داره که بشه واقعیت رو تشخیص داد در واقع اینجاست که فرق عاقل از غیر عاقل معلوم میشه

القصه آقای موسویان که  حتماً معرف حضور هستند برای دومین بار طی 45 روز گذشته در حالیکه هنوز پرونده قضایی ایشون مفتوح هست با آقای رفسنجانی ملاقات علنی داشتند (یعنی جلوی خبرنگاران و رسانه ها) از تعداد ملاقاتهای غیر علنی که ما بی خبریم .
ادامه مطلب...

 

نویسنده: نصیر |  جمعه 86 دی 7  ساعت 12:30 صبح 

خبر گزاری فارس از آزاذی سه دانشجوی امیر کبیر خبر داد.

محمد دادخواه وکیل 3 دانشجوی دانشگاه امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: موکلینم احسان منصوری، احمد قصابان و مجید توکلی از توهین به مقدسات دینی و مذهبی، توهین به اهل بیت، توهین به مراجع عظام تقلید، توهین به مردم شهرستان و شهر قم، توهین به عموم جوانان متشرع و زنان محجبه، ‌توهین به مسئولین نظام، رئیس جمهور و وزیر علوم و مسئولین دانشگاه امیرکبیر تبرئه شدند.
وی افزود: اما از آنجا که اعلام کرده‌ بودند این نشریات را بسیج دانشجویی جعل کرده است، به جرم نشر اکاذیب به 4 ماه زندان محکوم شدند، لذا از آنجا که نامبردگان بیش از این مدت را در زندان سپری کرده‌اند، روز شنبه آزاد می‌شوند.
این هم برگ زرین دیگری در کارنامه قوه قضائیه و وزارت محترم دادگستری
ادامه مطلب...

 

نویسنده: نصیر |  جمعه 86 آذر 30  ساعت 8:16 عصر 

خبر گزاری فارس گزارش داد:

سید کامل تقوی نژاد عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص شعارهای انتخاباتی حزب اعتماد ملی گفت:بحث ارتقای سطح زندگی عموم مردم، رسیدگی بیشتر به اقشار کم در آمد و توجه به عدالت در همه زمینه‌ها به خصوص ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن و تأمین اجتماعی آحاد مردم از اولویت‌های حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس هشتم خواهد بود و این شعارها تا پایان هفته آتی اعلام خواهد شد.
مسئول کمیته اقتصادی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث 50 هزار تومان به هر فرد همچنان مطرح خواهد بود نیز گفت: از راه‌های تحقق اهداف گفته شده پرداخت مستقیم وجه به مردم از بودجه درآمدهای کشور خواهد بود، شعار پرداخت 50 هزار تومان زمان انتخابات ریاست جمهوری نهم نیز که از سوی دبیرکل حزب اعلام شد همچنان پا برجاست اما میزان نحوه و پرداخت و کم و کیف آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
متاسفانه درصد بالایی از مردم کشور ما به لحاظ اقتصادی در شرایط بدی بسر می برند به همین علت شعار های اقتصادی یکی از بهترین راههای جلب نظر مردم در همه انتخابات ها ست .
ادامه مطلب...

 

نویسنده: نصیر |  جمعه 86 آذر 30  ساعت 8:11 عصر