سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حیدر -

در زمان حضرت امام(ره) بنی صدر برای اینکه بتواند از امام سوء استفاده نماید سعی کرد حاج احمدآقای خمینی را وارد سیاست نماید که از ایشان برای پیشبرد اهداف خویش استفاده نماید و حالا اصلاح طلبان می خواهند پسر این بزرگوار را وارد بازیهای شیطانی خویش نمایند لذا عاجزانه از سید حسن خمینی می خواهم آنها را در رسیدن به هدفشان ناکام گذارند و از توصیه امام (ره) به پدر مکرمشان استفاده نمایند، زیرا هدف دشمنان اسلام تخریب بیت امام(ره) است؛ نه تکریم بیت معظم ایشان.

 



 
نویسنده: حیدر |  دوشنبه 86 بهمن 29  ساعت 5:1 عصر 
باید به ایران بدهد خسارت
شوراى نا امنى، نگو امنیت
به کورى دشمنان، زمستان بهار است
ایرانى قهرمان، در اوج افتخار است



 
نویسنده: حیدر |  پنج شنبه 86 بهمن 25  ساعت 10:11 صبح 

آیا همه ی اطرافیان امام(ره) مورد تائید ایشان بودند؟ 

ببینید،‌ اطرافیان حضرت امام باید تعریف بشوند. مثلاً در یک مقطعی عده‌ای بنی صدر و قطب زاده و آقای دکتر یزدی را از اطرافیان حضرت امام تلقی می‌کردند، با این تصور که همه آن‌هایی که با آن هواپیما از پاریس آمدند همه اطرافیان حضرت امام بودند، در صورتی که اصلاً اینطور نبود. حتی حضرت امام وقتی که وارد فرودگاه مهرآباد شدند و آن ماشین مخصوص برایشان آماده شد (که آقای مرتضی رفیقدوست راننده آن ماشین بود)، یک کس دیگری هم سوار شد که حضرت امام فرمودند: "نه ایشان پیاده بشوند" (برای اینکه توهم ایجاد می شود). ولی در بیرون که چنین تلقی نبود،‌ بعدها معلوم شد که بنی صدر چه کاره است؟ قطب زاده چه کاره است؟ و یا بعضی دیگر از کسانی که نام اطرافی داشتند.



 
نویسنده: حیدر |  سه شنبه 86 بهمن 23  ساعت 8:9 عصر 
یکی از اهداف ثبت نام که از سوی اصلاح طلبان با اهداف خاصی راه اندازی شده بود ،فشار به شورای نگهبان و نهادهای دست اندرکار انتخابات بود که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت ها در هیئت های اجرای آغاز گردید.


 
نویسنده: حیدر |  شنبه 86 بهمن 20  ساعت 8:46 عصر