سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موسویان ، سعید امامی و قوه خیالی قضائیه ... -

بسم الله القاصم الجبارین

سلام علیکم .

داستان اول : چند سال پیش شخصی به نام سعید امامی با توجه به تحلیل سیاسی عده ای از سران وزارت اطلاعات و بدون داشتن مدرکه قضایی جاسوسی بازداشت شد و بعد از اون هم به قتل رسید . نمی دونم چه طور بود که اون موقع حسن روحانی اعلام نمی کرد فقط قوه قضائیه . ( برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سخنرانی روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بعد از واقعه 18 تیر در جمع طلاب قم )

داستان دوم :  حجت الاسلام محسنی اژه ای وزیر اطلاعات با قاطعیت و به طور رسمی اعلام می کنند که با توجه به اسنادی که هست جاسوس بودن حسین موسویان قطعی است .

داستان سوم : حکم بازداشت تعدادی از دانشجویان شیرازی در اعتراض به پرونده برج های دو قلوی شیراز صادر می شه و همچنان رفیق دوست در حال خرید برای زندان .

داستان چهارم : احمدی نژاد اعلام می کنه قاضی پرونده ای رو که مجرمش یه جاسوس هسته ای بوده تحت فشار قرار دادن برا تبرئه کردن این جاسوس .

داستان پنجم : سیروس ناصری قبلا از ایران فرار کرده .

داستان ششم : دیروز سخنگوی قوه قضائیه با کمال خونسردی اعلام کرد موسویان از اتهام جاسوسی تبرئه شده و دانشجویان هم اسم کسی رو نیارن و فقط از قوه قضائیه درخواست کنند که با عدالت برخورد کنه .

داستان هفتم : راستی شهرام کجاست ؟

داستان هشتم : چند زندانی داریم که به دلیل چک بی محل اون هم در حد ده بیست میلیون یا دیه یا ضمانت سال هاست تو زندان هستند ؟

داستان نهم : ظاهرا هر چند سال یک بار قوه قضائیه یک مجرم کت و کلفت رو به نیابت از هزاران مجرم ریزه میزه تبرئه می کنه .

داستان دهم : بچه ها اگه من رو گرفتن کردن تو گونی هم حلال کنید هم خدا حافظ .

نتیجه گیری : داستان تخیلی هفته : قوه قضائیه .

در پناه مهدی (عج)

یا علی ابن ابی طالب (ع)



 
نویسنده: خط شکن آواره ... |  چهارشنبه 86 آذر 7  ساعت 12:1 عصر