سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تا پول داری رفیقتم ... -
بسم الله
چند روزی است که به عللی تصمیم گرفته ام همه کارای جانبی ام رو کنار بذارم و فعلا بی خیال همه چیز بشم چرا که مشکلاتی ایجاد شده که مرتفع شدنشون نیاز به زمان داره، اما ربط این قضیه به شما چیه خدمتتون عرض می کنم.

یه موقعی که بنده وسعت وقت زیادی داشتم و می تونستم تو فعالیت ها کمک کنم گاهی وقت ها می شد که هر شب به مقدار متنابعهی با دوستان صحبت می کردیم، از هم حال و احوال می گرفتیم و تا حد امکان در صدد رفع مشکلات هم بر می اومدیم. ولی همون طور که گفتم از وقتی تاریخ مصرف بنده تمام شده!!! کسی تا حالا ازمون نپرسیده فلانی یه دفعه چی شده همه چیزو ول کردی؟ یکی به خودش زحمت نداد بپرسه "چرا؟"

با اینکه خودم از این اظهار ناامیدی ها خیلی بدم می آید ولی این یه دفعه رو به بنده حق بدید که این گله رو از دوستانی که مطلع بودن داشته باشم.آدم بی اختیار یاد جمله معروف " تا پول داری رفیقتم/ قربون بند کیفتم؟؟!! "  و از این حرفا می افته. تا اون موقع که موقعیت و زمانش رو داشتیم مهم بودیم همینکه این چیزا برداشته شد گویا ما هم حذف شدیم!

از اینجا می شه فهمید اونجاهایی که ما فعالیت می کردیم- و البته آدماش - شخصیت حقوقی آدما رو نیاز داشتند نه شخصیت حقیقی اونا رو!! چون من هنوز همون آدمم با همون آرمان ها و اهداف تنها چیزی که عوض شده شرایطمه که ایجاب می کنه فعلا نباشم.

این مساله شاید خیلی ساده، پیش پا افتاده و بی اهمیت باشه ولی ماهایی که اینقدر دنبال اینیم که بفهمیم چرا ریزش داریم و جلوشو بگیریم باید به این مسایل توجه کنیم.

ما که باکمون نیست ولی فقط می تونم بگم ایشالا آقا میاد خودشون همه چیز رو درست می کنند... ان شاءالله

در ضمن قابل توجه دوستانی که داد سخن می دادند  ظاهرا فعلا فقط خودم خواننده و نویسنده وبلاگم....!!!!!!!!
یا علی التماس دعا


 
نویسنده: A.R.H |  شنبه 87 مهر 6  ساعت 2:20 عصر