سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصادره به مطلوب -

بسم الله القاصم الجبارین

قبل هرچیز بگم می خواستم این یادداشتو به عنوان کامنت پست قبلی بذارم ولی از اونجایی که یه کم قضیه جدیه و ممکنه حق مطلب ادا نشه تصمیم گرفتم به عنوان پست جدید بذارمش رو وبلاگ.

شاید بپرسید چرا اسم خدا رو با این صفات سرآغاز کلامم کردم معمولا موقعی که بحث اشداء علی الکفار در میونه این صفات رو به کار می برند ولی این دفعه قضیه دقیقا متفاوته چون من در عین رحماء بینهم خوشم اومده اینجوری بگم.- ببخشید بنویسم-

البته اگه دروغ نگم یه کم ناراحتم از چی و کیشو می گم ولی قبلش بگم که توقع این صحبتا رو ازش نداشتم برخلاف کادح من اصلا شرمنده نیستم چون جناب خط شکن آواره دقیقا به همون چیزی مبتلا شده که ما از اول باهاش مشکل داشتیم - در اینجا منظور از ما حداقل من است البته هنوزم داریم! یعنی مصادره به مطلوب. بذار عوض حاشیه برم سر اصل مطلب چون من مثل ایشون و یکی دیگه که یه مطلبی در مورد گلابی نوشته بود بلد نیستم با کلمات بازی کنم ولی جناب خط شکن آواره- که از شما بعید بود- اگه انقلابی بودن فقط به وبلاگ نویسی و به قول شما به اداره وبلاگ گروهیه که با این توصیف شما خیلیا غیرانقلابی و شایدم ضدانقلابند. البته من از آوردن مثال و نمونه معذورم به شما خواننده محترم هم توصیه می کنم زیاد تو ذهنتون دنبال مصداق حرفببخشید نوشته بنده نگردید چون نتایج مطلوبی نداره ولی اگه انقلابی بودن اینه که شما می فرمایید ماهم عطایش را به لقائش بخشیدیم و اصلا بالکل ، از اول، در نهایت ، من الازل و ... ما انقلابی نیستیم ولی اگه انقلابی بودن یه چیز دیگه ای هم هست و باید تو فرمایشات آقا دنبالش بگردی(م) لطفا از این افاضات کوچه بازاری و مهیج!!! نفرمایید. بقیه اش رو هم خدا می دونه و بس!

شاید بلافاصله برام پست و کامنت بذارید که آقا هم غیرمستقیم و تلویحا به این امور اشاره کرده و امر تبلیغ دین چیزیه که هر جا توانش هست باید انجام بشه ولی می خام بگم آدم ها انواع مختلفی دارند یکی می تونه و باید این کارو تو اینترنت بکنه که وظیفش هم هست مثل شما جناب خط شکن آواره و خیلی های دیگر هم به هزار و یک راه دیگر می تونن این کارو انجام بدن که اونا هم باید به اون صورت تبلیغ دین خدا کنن.

البته امیدوارم بتونیم حداقل به یکی از اون هزار ویک روش دیگه تبلیغ دین کنیم اینیم که چقدر موفق بودیم فقط خدا می دونه دوست عزیز!

پس دوست عزیز لطفا مثل خیلی از انقلابیون دیروز و سیاست بازان امروز شیوه مصادره به مطلوب را برنگزینید.لطفا!

راستی یه لطف کن قبل از پست کردن مطلب جدید چند بار بخونش که انقدر غلط نداشته باشه!

راستی اونجایی ما رو هم دعا کن.به خصوص دم افطار



 
نویسنده: A.R.H |  سه شنبه 87 شهریور 19  ساعت 12:1 صبح