سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داره چی می گذره ؟؟؟ -

بسم الله

آمدیم ، رفتیم ، چی شد ؟؟؟

مهم بود که برای خودمون کسی بشیم ! یکی که مهندس باشه ! پول داشته باشه بره خواستگاری ، بعدش زن بگیره ، ماشین هم فراموش نشه . و خدا نگهدار !!!

همین.

چه زندگی کثیفی ! هر چند که همش شرعی هستش ! مال حلال که بهترین عبادت هاست کسبش ! ماشین خوب و خوراک خوبی که به قول یه سری از عرفا آرزوشون اینه که برای مومن باشن ! زن گرفتن هم که خوب دیگه النکاح سنتی و ... ای بابا دیگه !

همین تموم شد ؟

داشتم دعای اللهم الرزقنا توفیق الطاعه (دعای حضرت مهدی (عج) ) رو می خوندم و رسیدم به و علی الشباب بالانابه و التوبه و علی النساء بالحیاء و العفه و علی الاغنیاء بالتواضع و السعه و علی الفقراء بالصبر و القناعه  رفتم جلو تر دیدم نوشته و علی الامراء بالعدل و الشفقه و علی الرعیه بالانصاف و حسن السیره !!!

یه دفعه یادم اومد بگم : سلام مهندس ! چه خبر !

امیری یا رعیت ؟ اگر امیری انصافت کجا رفته ؟ خیلی ها گردنت حق داشتند ها ! برات مایه نذاشتن که بری پی کارت پشت سرت رو هم نیگا نکنی !!! اگر رعیتی انصاف داری که توقع داری ؟؟؟؟ که نشستی بیرون هی می گی کار نمی کنن اینه حسن سیرت ؟ جامعه ات کجا رفت ؟ به تو چه خودت رو بچسبی ! برو گورت رو گم کن ! حد اقل اسم بچه مذهبی و بچه بسیجی رو از رو خودت بردار ! ریشت رو هم بزن ! به گند نکش دین و مذهب رو !

آره اول از همه با تو ام بچه طرح ولایتی که ول کردی رفتی دنبال زندگی شخصی و کثیف خودت ! به کسی هم نگو رفتی طرح ! از دین هم مایه نذار !

نمی ذاریم خالی بمونه نه اینجا نه خیلی جاهای دیگه !

تمهید پیش تو هم می یایم !

هر چند که همه رعیت های طرح ولایتی ول کردن و انداختن گردن امرای طرح ولایتی !

مثل همین جا .

هنوز کسی بسم الله نگفته !

یا صاحب الزمان این هم 12 تا نویسنده !

والسلام



 
نویسنده: خط شکن آواره ... |  یکشنبه 87 تیر 16  ساعت 8:44 عصر