سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناسیونالیست باشید اما از نوع دیندارش -

ما ایرانی ها همواره به ملیت و تمدن خودمون افتخار کرده و میکنیم همیشه ایرانی بودن و ایران دوست بودن برای ما با ارزش و حتی مقدس بوده و هست قصد ندارم به همه چیز پشت کنم و همه چیز رو رد کنم و متحجر و خشکه مقدس مآب رفتار کنم اما مردم کشور ما هم تا قبل از آمدن اسلام به ایران دچار گمراهی بودن درسته که به جهالت و کم خردی عرب های دوره جالهی نبودن اما در هر حال ظهور اسلام باعث میشه تمام ادیان خوب یا بد ناقص یا کامل قبلی از درجه اعتبار ساقط بشن.

 در حال حاظر  ما شاهد هستیم اعیاد و سنت هایی از زمان زرتشتیان دیگه در کشور مرسوم نیت مثل مهرگان سده و..........

 و بعضی دیگه هم هنوز مرسومه مثل شب یلدا و چهارشنبه سوری.

اگر نخواییم خیلی مته به خشخاش بگذاریم برگزاری این جشن ها و مراسمات به خودی خود خیلی بد نیست اما متاسفانه این گونه مراسمات در چند ساله اخیر مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و با دستاویز قرار دادن اونها قصد دارن دیانت و ملیت ما رو رو در روی هم قرار بدن و بدین ترتیب به این بهونه که ما ایرانی هستیم و چند هزار سال تمدن داریم و .............. دین رو در جامعه کم رنگ کنن .

هر ساله شاهد هستیم که در نقاط مختلفی از همین شهر تهران به مناسبت اعیاد دوران زرتشتی مراسم هایی که بعضاً قانونی و با مجوز هست برگزار میشه و خلاصه از هیچ لحو و لعبی در اون فرو گذار نمیکنن

امسال هم به مناسبت شب یلدا در دانشگاه علم و صنعت مراسمی برگزار شد (از ساعت 4 بعد از ظهر تا 11 شب) که در اون کلی به اسلام توهین شد و از دین زرتشت حمایت کردن تا اونجایی که معاون فرهنگی دانشگاه استعفا داد .

علاوه بر این و مهمتر شب چله چلچراغ بود که به علت بروز مشکل در گرفتن مجئز با دو روز تاخیر انجان شد  با حضور آقای خاتمی و تعداد زیادی بازیگرو ........... که عکساش تو اینترنت گویای همه چیز هست آدم حسرت می خوره افرادی با لباس پیغمبر رو تو چه جاهایی باید پیدا کرد بابا حداقل اون لباسو در بیارین کت شلوار بپوشین . دلم از یه جای دیگم سوخت بین این همه کار خلاف شرع به پسر شهید بروجردی نشان افتخار دادن  آخه یکی نبود بگه پسر جان از اسم بابات خجالت نکشیدی رفتی اونجا؟

http://40cheragh86.blogfa.com/post-9.aspx



 
نویسنده: نصیر |  سه شنبه 86 دی 11  ساعت 11:23 عصر